Systeem voor het beheer van aanvragen voor PGNiG

PGNiG is een leider op de Poolse gasmarkt. Het bedrijf is gericht op het zoeken naar en winnen van natuurlijk gas en ruwe aardolie. PGNiG SA heeft kantoren in Wit-Rusland, Oekraïne, Rusland, Pakistan en België.

Taken en doelen

Het hoofddoel van het project was om de efficiëntie van aanvraagbeheer te verhogen en gerelateerde kosten te verlagen. Na analyse van het bestaande proces is het plan gevat om een verzoekbeheerssysteem te creëren. Er is een pilot/proefversie van het systeem geïmplementeerd op het hoofdkwartier van het bedrijf en dit is voortdurend gemonitord en aangepast. Zodra het systeem naar behoren functioneerde, is het over alle bedrijfstakken geïnstalleerd.

Naast het ontwerpen van de structuur en mechanismen van het aanvraagbeheerssysteem omvatte het project ook de implementatie van een analysesysteem. Dit systeem bevat alle soorten rapporten die vereist zijn voor de OCCP-controle en interne controle van de klantenservice.

Implementatie van deze systemen ging gepaard met scholing van 900 werknemers over alle 6 de filialen. Klachten worden nu veel sneller afgehandeld en dankzij een uniform systeem worden klanten uit alle takken gelijk behandeld.

Belangrijkste voordelen voor de klantr
  • betere efficiëntie van het aanvraagbeheer
  • lagere onderhoudskosten
  • verbeterde kwaliteit van de klantenservice
... en wat kunnen we voor u doen ?

 

  • Wij ondersteunen de groei van onze klanten effectief

    Wij ondersteunen uw groei

  • Ideo Softwarehuis - 250 experts aan boord

    250 experts aan boord

  • Wij werken in SCRUM, Agile

    SCRUM / Agile

  • IT Outsourcing ervaring

    IT Outsourcing ervaring

  • Top Aangepaste Software Ontwikkelaar

    Top Aangepaste Software Ontwikkelaar

 
En last but not least. Projecten die wij realiseren krijgen veel prijzen en onderscheidingen. Het is dus duidelijk dat we het goed doen!

 

Contacteer ons

×

Beschrijf uw wensen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klanten over ons