Intranet Platform voor Volvo

Intranet Platform

The Volvo Cars produceert personenauto's sinds 1927. Het bedrijf is gericht op hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn voertuigen. Volvo wordt dan ook geassocieerd met veiligheid en gebruikscomfort. Heden heeft de Volvo Groep 19 fabrieken en 180 afdelingen over de hele wereld.

Taken en doelen

In het kader van de samenwerking met Volvo hebben we een functioneel intranet ontworpen en geïmplementeerd. Dit omvat alle functies, waardoor personeel kan worden bereikt door het toegang te geven tot de laatste interne informatie over operaties binnen het bedrijf. Wij hebben dit intranet gebaseerd op ons huissysteem Edito 4.

Dit intranetsysteem vormt een grote bron van kennis en informatie voor het personeel van het bedrijf.

Ons platform brengt vertegenwoordigers van 23 landen en uit verschillende afdelingen bij elkaar, van directieleden tot verkoop- en marketingafdelingen, klantenservice, financiën en logistiek. Het geïmplementeerde intranet bevat een verzameling functies waaronder een nieuwsmodule en eventkalender. Ingeplande events kunnen worden gedownload naar Outlook en dankzij de herinneringsoptie zullen medewerkers nooit belangrijke gebeurtenissen missen.

Het belangrijkste onderdeel van het intranet is de mobiele app voor iOS en Android. Een cruciaal onderdeel van deze app zijn de pushberichten waarmee gebruikers automatisch op de hoogte worden gesteld van nieuwe content/documenten die zijn toegevoegd aan het systeem. De pushberichten zorgen voor bijna onmiddellijke informatie over nieuws en veranderingen van regelgevingen etc. voor alle bedrijfsafdelingen ter wereld.

Document Hub is een handige oplossing die toegang biedt tot allerlei bestanden. De gebruiker kan informatie vinden op basis van gekozen criteria als land, categorie, type, grootte of publicatiedatum. Geavanceerd zoeken zorgt voor tijdbesparing dankzij snelle toegang tot gespecificeerde informatie.

De toepassingen zijn gebouwd met React Native-technologie en geïntegreerd in de Firebase-database.

Belangrijkste voordelen voor de klant
  • tijdbesparing,
  • hoger werkcomfort,
  • snelle en efficiënte wereldwijde communicatie,
  • integratie van personeel,
  • intranet in mobiele versie.

 

  • Wij ondersteunen de groei van onze klanten effectief

    Wij ondersteunen uw groei

  • Ideo Softwarehuis - 250 experts aan boord

    250 experts aan boord

  • Wij werken in SCRUM, Agile

    SCRUM / Agile

  • IT Outsourcing ervaring

    IT Outsourcing ervaring

  • Top Aangepaste Software Ontwikkelaar

    Top Aangepaste Software Ontwikkelaar

 
En last but not least. Projecten die wij realiseren krijgen veel prijzen en onderscheidingen. Het is dus duidelijk dat we het goed doen!

 

Contacteer ons

×

Beschrijf uw wensen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klanten over ons