Een app voor het beheer van claims na garantie

De klant is een bedrijf dat gespecialiseerd is in ontwerp, productie en distributie van gespecialiseerde medische uitrusting. Hoogwaardige producten, een uitgebreid distributienetwerk en een uitstekende klantenservice maken dit bedrijf tot een wereldwijde leider in zijn sector.

Taken en doelen

Op verzoek van de klant hebben we een hoogwaardige app ontwikkeld die post-garantieclaims afwikkelt. Dit helpt de reparaties van aangeboden producten en service voor klanten overal ter wereld te regelen. De grootste prioriteit van het project was het verbeteren van het dagelijks werk van technici en vereenvoudigen van het klantcommunicatiemodel over het hele reparatieproces.

Het resultaat van deze samenwerking was een hoogwaardige toepassing voor het managen van post-garantiereparaties.

De branche van de klant vereist de hoogste kwaliteit producten en snelle reparatietijden. Ook heeft het invloed op de keuze van oplossingen die moeten worden toegesneden op de behoeften en specifieke kenmerken van de branche. Elke systeemfunctie is van begin af aan ontworpen en onder beschouwing van de methodologie van de klant. Zo zijn wij erin geslaagd om de efficiëntie te verbeteren en post-verkoopservice te optimaliseren voor de klant. Dit heeft zich direct vertaald in een toegenomen tevredenheid van zakenrelaties.

De toepassing omvat de volgende functies:

  • Opzet van een database van klanten, producten en de reparatiehistorie
  • Registratie van reparaties en hun geautomatiseerde kostenraming (het systeem kan vervanging voor een nieuw product aanbevelen wanneer aan de juiste voorwaarden wordt voldaan)
  • rapportage van tijd die is besteed aan reparaties ten behoeve van toekomstige vergelijkbare claims en kostenramingen
  • genereren van uitgebreide rapporten en statistieken
Belangrijkste voordelen voor de klant
  • een moderne tool ter ondersteuning van de zakelijke doelen van de klant,
  • automatisering van de post-verkoopservice,
  • toegenomen tevredenheid bij klanten van de klant,
  • betere concurrentiepositie.
... en wat kunnen we voor u doen ?

 

  • Wij ondersteunen de groei van onze klanten effectief

    Wij ondersteunen uw groei

  • Ideo Softwarehuis - 250 experts aan boord

    250 experts aan boord

  • Wij werken in SCRUM, Agile

    SCRUM / Agile

  • IT Outsourcing ervaring

    IT Outsourcing ervaring

  • Top Aangepaste Software Ontwikkelaar

    Top Aangepaste Software Ontwikkelaar

 
En last but not least. Projecten die wij realiseren krijgen veel prijzen en onderscheidingen. Het is dus duidelijk dat we het goed doen!

 

Contacteer ons

×

Beschrijf uw wensen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klanten over ons