Santander Consumer Bank S.A behoort tot een van de grootste financiële groepen ter wereld en heeft voor het tweede jaar op rij het predicaat Klantvriendelijk Bedrijf verdiend in Polen. Om de klanttevredenheid nog verder te verbeteren heeft de bank besloten om de website te updaten.
Taken en doelen
De hoofdtaak was om de onderhoudsservice intuïtiever te maken en te vereenvoudigen. Het grafisch ontwerp is aangeleverd door de klant, waarbij het onze rol was om een breed scala aan functies aan de service toe te voegen. Klanten stellen prijs op het gebruiksgemak binnen de intuïtieve 'kaart' van locaties en kantoren van de bank. Ook hebben we SOLR - full text-zoeken geïmplementeerd, met suggesties van de meest gezochte zoekopdrachten op de manier zoals ingevoerd door de internetgebruiker. Er is grote nadruk gelegd op responsiviteit en de service past zich nu naadloos aan de resolutie van mobiele apparaten aan.

Het paneel bevat ook mechanismen ter ondersteuning van versionering, het bewerken van sjablonen voor de service en beheer van gebruikersrechten binnen de bestandendatabank.
"We hebben besloten om het Edito CMS-systeem te gebruiken omdat dit een efficiënte en intuïtieve tool is voor het uitbreiden van internetservices. Daarnaast zorgt dit platform voor werkoptimalisatie, betere efficiëntie en minimalisering van kosten van toekomstige updates." - concludeert Michał Kunysz, Internet Marketing Manager bij Santander Consumer Bank S.A.